diumenge, 6 de març del 2016

L'USEE ESTIRA LA LLENGUA!

Una setmana més de l'Estira la llengua, programa de Ràdio Andorra Difusió. L'examen que ens van proposar per corregir la setmana del 22 de febrer és el següent:

'No, Berta, no somnio mai. Vamos, diuen que siempre somniem però jo, rara vegada m'enrecordo. No sé com m'ho monto, surt sol...
Al fi i al cap, és igual, lo més important és que em surten i us faix trencar el coco. Ara hi a un capullo tocan la bocina del cotxe...'

L'Isma ho va intentar i va sortir a la ràdio. Si el voleu escoltar, cliqueu aquest enllaç: http://www.andorradifusio.ad/Programes/estira-llengua/estira-la-llengua-29-febrer-2016/lexamen-amb-maria-boix

I avui mateix han emès la correcció de l'examen de la setmana del 29 de febrer. Aquí el teniu: 

'Hola, què tal?
El grifo del lavabo em goteja i em posa dels nervis. Tindré que trucar al fontanero porque m'ho arregli. Ja de passo que ve, que es miri l'enxufe del lavavajilles ja que de vegades no va, deu haveri un cortocircuit.'

Aquesta vegada han estat tres alumnes de l'USEE els que han intentat la correcció, en grup, amb l'ajut del diccionari i d'Internet. I han sortit a la ràdio! No us ho perdeu! Cliqueu aquest enllaç:
http://www.andorradifusio.ad/Programes/estira-llengua/estira-la-llengua-07-marc-2016/lexamen-amb-maria-boix

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada